Γιατί κερδίζω από το Bitcoin;

Όταν επένδυσα στο Bitcoin μου έλεγαν όλοι μου οι φίλοι πρόσεχε, είναι μία φούσκα και θα σκάσει. Άλλοι έλεγαν ότι δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 5.000€ το ένα bitcoin. Οι πιο αισιόδοξοι επενδυτές ήλπιζαν το bitcoin  να φτάσει τις 5.000€ μέχρι το τέλος του 2017. Σήμερα είναι μια πολύ σημαντική μέρα τόσο για μένα, όσο και για όλους τους επενδυτές του Bitcoin.  Σήμερα η αξία του ενός bitcoin ανέβηκε στα 6.000€.
Όλες οι προβλέψεις αυτών που δεν πίστεψαν στο bitcoin έπεσαν έξω.  Εγώ, με τα ίδια μου τα μάτια είδα το αρχικό μου κεφάλαιο να τριπλασιάζεται από τη στιγμή που μπήκα στο bitcoin. Και δεν μετέτρεψα τα λεφτά μου σε bitcoin για να γίνω πλούσιος. Τα μετέτρεψα γιατί αναγνώρισα την ανάγκη της κοινωνίας να διευκολύνει τις συναλλαγές της, πίστεψα στην ιδέα του και είδα ότι λύνει πάρα πολλά προβλήματα στους τρόπους που συναλλασόμαστε  σήμερα. Η διαφορά μου με τους υπόλοιπους ήταν ότι αυτοί δεν πίστεψαν. Είναι οι ίδιοι, για τους οποίους πάντα θα φταίει το σύστημα, πάντα θα φταίει το κράτος, ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ. Είναι εκείνοι που όταν κάτι πάει λάθος θα βιαστούν να σηκώσουν το δάχτυλό τους και να δείξουν κάποιον άλλο, αντί να πουν στον εαυτό τους "Κοίτα τι έκανες ΕΣΥ λάθος και βελτίωσέ το!". Είναι οι ίδιοι που θεωρούν ρίσκο μια επένδυση αλλά δεν θεωρούν ρίσκο να επενδύουν τη ζωή τους και τον χρόνο τους δουλεύοντας για να κάνουν κάποιον άλλο πλούσιο χωρίς οι ίδιοι πρώτα να δουλεύουν κάνοντας αυτό που γουστάρουν! Κυρίες και κύριοι, σας επιβεβαιώνω μέσα από την δική μου ελάχιστη εμπειρία ότι το μεγαλύτερο ρίσκο είναι να μην παίρνεις κανένα ρίσκο. Σε έναν κόσμο που αλλάζει πολύ γρήγορα, η μόνη στρατηγική που είναι εγγυημένο ότι θα αποτύχει είναι να μην παίρνεις ρίσκα!
Δεν γουστάρω να συμβιβαστώ με τη θεώρηση που μου έμαθαν. Δεν γουστάρω να συμβιβαστώ με το να κλειστώ στη "ζώνη ασφαλείας" μου. Θα βγω στον έξω κόσμο, θα ανοίξω τα μάτια μου, θα αναγνωρίσω τις ανάγκες του αύριο και θα επενδύσω σε αυτές. Δημιουργώντας έτσι μια καλύτερη κοινωνία. Αυξάνοντας έτσι τις ευκαιρίες για όλους να πετύχουν σε αυτό που αγαπούν αλλά και βελτιώνοντας το επίπεδο ζωής όλων.
Εγώ, λοιπόν, έχω μελετήσει σε βάθος το bitcoin, αναγνωρίζω αυτή την ανάγκη της κοινωνίας να λύσει τα προβλήματα που υπάρχουν στο επίπεδο των οικονομικών συναλλαγών και πιστεύω ότι το bitcoin είναι ακόμα στην αρχή. Δεν με πιστεύεις; Δες γύρω σου. Εσύ, οι γνωστοί σου αλλά και το 99% του κόσμου δεν επενδύει στο bitcoin. Μπορεί να έχουν ακουστά γι' αυτό οι 10 στους 100, μπορεί να το γνωρίζουν σε βάθος οι 5 από αυτούς αλλά μόνο ο ένας επενδύει. Πως, λοιπόν, μου λες εσύ που δεν έχεις ιδέα για το bitcoin και ούτε έχεις μελετήσει την ιδέα του ότι το bitcoin είναι επικίνδυνο όταν εγώ ο ίδιος βγάζω το μήνα πολλά περισσότερα από όσα βγάζεις εσύ με τη μισθωτή σου εργασία την οποία θεωρείς ΑΣΦΑΛΗ και υποστηρίζεις ότι την αγαπάς και θες να χτίσεις την δική σου επιτυχημένη επιχείρηση πάνω σε αυτή;! Και το αστείο είναι ότι όταν τελειώσεις εσύ τη δουλειά σου θα πας σπίτι σου, θα έχεις άγχος για το που χρωστάς και το ακόμη χειρότερο: ΘΑ ΧΑΖΕΥΕΙΣ 3 ΩΡΕΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ. Κι εγώ πρέπει να ακούσω εσένα; Σοβαρά τώρα;
Εσύ τι θα επιλέξεις; Να συμβιβαστείς με το επίπεδο ζωής του 99%; Αν θέλεις να το κάνεις αυτό έχεις κάθε δικαίωμα! Αλλά μετά μην παραπονιέσαι. Είναι δική σου η επιλογή!
Αν, ωστόσο, έχεις διαφορετική γνώμη απλώς ξεκίνα ΤΩΡΑ! Μην ψάξεις καμία δικαιολογία. Εγώ είμαι διατεθειμένος να σε ενημερώσω για τα πάντα, γιατί πιστεύω σε αυτό. Και ξέρεις γιατί το κάνω δωρεάν; Γιατί οι περισσότεροι από εσάς θα επιλέξετε την ασφάλεια και τον συμβιβασμό. Δεν θα θελήσετε να μάθετε γιατί δεν το γουστάρετε. Ο φόβος σας νικάει. Σε λίγο καιρό που θα το κάνουν όμως όλοι θα είστε εσείς αυτοί που θα έρθετε να πληρώσετε για να μάθετε γι' αυτό. Ενώ εσείς που δεν θα επιλέξετε τον συμβιβασμό, ξέρω ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ότι είτε σας προσφέρω αυτά που χρειαστείτε είτε όχι ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ! Κανείς δεν μπορεί να σας σταματήσει. Οπότε, θα συμβάλλω στην επιτυχία σας γιατί το αξίζετε!
Αν θέλετε να επενδύσετε, ρίξτε μια ματιά στον ακόλουθο σύνδεσμο: BitClub Network
Καλή συνέχεια,
Γιάννης Πούλος

Σχόλια